Voetbal: De Nederlandse competities
-
Jaap Stam zou inderdaad een gekke keuze zijn. Misschien qua karakter wél een type dat bij Feyenoord hoort. Voor zover je een type nodig zou moeten hebben. Belangrijker dan trainer vind ik spelersmateriaal. Je hebt nu 6 maanden om versterkingen te zoeken omdat je begin maart al weet dat de huidige selectie niet goed genoeg is. Daar zou ik op focussen.
En dan niet bovengemiddelde spelers van heerenveen/vitesse maar een keer écht scouten. Dat shoppen in de Eredivisie kan iedereen met een Fox Sports abonnement
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Dat shoppen in de Eredivisie kan iedereen met een Fox Sports abonnement
Dit is wat Martin van Geel al 15 jaar lang doet en waarvoor hij elk jaar tonnen bijgeschreven krijgt. Het is insane dat zoiets kan, maar zowel bij AZ, Ajax als Feyenoord heeft ie gewoon alleen op zondagavond tijdens Studio Sport gescout. Later heeft ie dat uitgebreid met het terughalen van oude vriendjes. En hij komt er gewoon mee weg.
Het eerste wat Feyenoord dan ook moet doen is afscheid nemen van Van Geel. Buiten dat het een ontzettende kneus is faalt zijn beleid volledig.
-
@dasfenêtre_nl Dat hij een Ajax en PSV verleden heeft maakt niet zo uit... we hebben heel veel spelers gehad(momenteel hebben we ook spelers met een ajax verleden) die een ajax en PSV verleden heeft
-
Volledig eens met @Suiz-Luárez_NL. Spijtig genoeg lijkt hij nog altijd vertrouwen te genieten binnen het bestuur.
-
@dasfenêtre_nl said in Eredivisie:
Over Feyenoord gesproken, ben toch wel benieuwd wie de nieuwe hoofdtrainer wordt. Blijkbaar heeft Jaap Stam de beste papieren om aangesteld te worden.
Toch lees ik net dat Jaap Stam vanaf volgend seizoen de nieuwe trainer van Feyenoord is.
-
Bram van Polen naar Feyenoord waarschijnlijk..
Maar even over gisteravond..man man man genieten zeg!
Nederland - Spanje wk 2014 5-1
Real Madrid - Ajax 1-4Dit was weer zo'n avond zeg...
-
Als Real fan moet ik zeggen, petje af voor Ajax #gentleman Oververdiende overwinning
-
@l-r-van-kessel_nl Vond hij het niet meer leuk in Polen?
-
-
Met oog op aankomend seizoen:
De leegloop (die dreigt) bij Ajax,
De versterking waar het Feyenoord legioen op wacht...Welke spelers zullen deze clubs gaan halen?
Ajax heeft op elke cruciale positie een nieuwe speler nodig, geld zat maar welke toppers (eind 20) willen naar de Eredivisie komen? Een Vlap, Pierie en Stengs kunnen het niveau (nog) niet aan bij Ajax..dus voor Ajax valt er weinig te shoppen in de Eredivisie..
Welke spelers kan Feyenoord aantrekken met de beperkte middelen waar zij over beschikken en op welke posities moeten ze zich gaan versterken (Alle 11 is een te gemakkelijk antwoord..)
PSV lijkt in mijn ogen zijn selectie redelijk in tact te kunnen houden en goede jeugdspelers in te kunnen passen. Alleen achterin mogen ze wel gaan scouten voor een betrouwbare keeper en een serieuze verdediger (type Alex)..
-
Die Unnerstall van PSV lijkt echt een prima keeper te zijn, die hoeven ze niet te halen als Zoet gaat
-
Het zal inderdaad lastig gaan worden voor zowel Ajax als Feyenoord om goede nieuwe spelers te halen. De betere spelers zullen waarschijnlijk niet echt zin hebben om niemendalletjes tegen NAC, Fortuna etc te moeten gaan spelen en daarbij ook nog eens een aantal wedstrijden op kunstgras te moeten afwerken. Met Blind kon je een 'kind van de club' terughalen en Tadic leek volgens mij een beetje op een dood spoor te zitten bij Southampton.
Ajax moet gewoon Stengs halen. Mocht hij nog niet goed genoeg zijn dan leen je hem even een seizoen uit. Met deze speler zou je gigantisch veel winst moeten kunnen maken. Ook trouwens onbegrijpelijk dat ze Perr Schuurs niet nog weer even een seizoen hadden uitgeleend aan Fortuna. Nu speelt hij weer opnieuw in de Keuken Kampioen Divisie, terwijl hij gewoon een heel seizoen ervaring had kunnen opdoen in de Eredivisie.
Feyenoord zal waarschijnlijk weer moeten gaan shoppen in de Eredivisie. Is Pierie niet gewoon een mooie aanwinst voor Feyenoord? Moet toch gewoon beter zijn dan Botteghin, Van Beek en Van der Heijden?
Daarnaast zullen ze vooral een goede creatieve middenvelder en vleugelspitsen nodig hebben denk ik. Van Persie stopt en ik vraag me af of je Berghuis nog kan behouden. Larsson lijkt ook niet echt te gaan slagen en voor Ayoub is het vonnis al beslecht. Geen idee wat er allemaal op Varkenoord rond loopt. -
@kagchelland_nl
Unnerstal even over het hoofd gezien en verdiend wel een kans, al vraag ik het me af of dat geen type Babos word..@FC-Eddie_NL Pierie word misschien een 2e St Juste (al word deze ook verkeerd gebruikt bij Feyenoord), Larsson vind ik het persoonlijk nog wel leuk doen bij Feyenoord en denk dat als hij bij PSV had gezeten er al veel meer in had liggen. Op Berghuis zit geen enkele gerespecteerde club te wachten, zelfs de meeste Feyenoorders die ik dagelijks spreek kotsen hem uit, iets wat ik goed kan begrijpen met zijn nonchalante spel wat niet bij Feyenoord past.
Ook nog wat managers die de jeugdelftallen van de grote BVO's volgen en weet wat daar allemaal rondloopt?
Of heeft Sparta weer een speler rondlopen die via Utrecht/Heerenveen door kan stomen naar PSV?
-
PSV heeft het weer compleet in eigen hand, ik had van de Brom wel gegund dat hij zn wedstrijd van een traditionele top 3 zou winnen, maar dan wel op de laatste speeldag tegen PSV.
Al hoop ik dat hij die wedstrijd nog steeds gaat winnen..
En over Feyenoord tegen Willem II gaan we het maar al helemaal niet hebben...wanneer laten ze die haps lekker de ballen uit de sloot halen op de training en verder gewoon nergens anders voor gebruiken?
-
Retteketet AZ!
Amsterdam gefeliciteerd met weer de mooie 2de plaats in de competitie
Eindhoven gefeliciteerd met de titel, enne dont worry, met de boys geappt en mocht het nog niet klaar zijn op de laatste speelronde dan zit dat wel goed hoor -
Hoppa, die blijft -
Als dat waar is, heeft Ajax weer eens lopen slapen. Na de eerste twee potjes na de winterstop had Overmars een telefoontje moeten plegen naar AZ en vragen hoeveel ze voor Stengs wouden hebben. Wat ze ook vragen, altijd de portemonnee trekken. Die prijs zou je dan over een paar jaar kunnen verdubbelen. Blijkbaar heeft Suljemani ervoor gezorgd dat Ajax nu huiverig is om Eredivisie-spelers aan te trekken.
-
Aan de ene kant heeft Ajax liggen slapen, maar aan de andere kant, welke spelers uit de Eredivisie die Ajax of PSV heeft aangetrokken hebben het echt gemaakt en zijn daarna nog een stap hogerop gegaan? Volgens mijn zijn er dat de laatste jaren niet zo heel veel meer.
Stengs en Ödegaard lijken van een ander niveau, maar het kan natuurlijk ook weer een miskoop zijn.
-
Zondag de kraker, bij winst is PSV verzekerd van het kampioenschap in mijn ogen.
Bij winst Ajax word het pas op de laatste speeldag duidelijk...
Dit word een mooi weekend. -
@l-r-van-kessel_nl Bij gelijkspel is PSV ook kampioen, die zullen lekker achterover hangen en eigenlijk moet je 2 doelpunten voor staan een kwartier voor tijd. PSV scoort er sowieso één