Voetbal: De Nederlandse competities
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik geef niet snel af op de scheidsrechters, maar hier heb je echt een punt, ronduit belachelijk!
De aanklager heeft zelfs 3 wedstrijden geeist. Volgens mij hebben ze bij de KNVB hele andere Corona bijwerkingen..Al miste wij met onze amateurwedstrijd wel weer de var, ik scoorde met een prachtige dropkick vanaf 35meter, bal ging in de kruising op het ijzeren gedeelte, terug tegen de onderkant lat, en stuiterde met effect terug het veld in..de scheids zag niet dat die over de lijn was, de 50 man (ja er stonden 2 andere teams + extra te wachten totdat zij het veld opmochten) die langs de kant stonden zagen hem er wel invliegen.
Maar helaas, geen VAR -
@L-R-van-kessel_NL je zou denken dat ze in coronatijd wel wat tijd zouden hebben om de kinderziektes eruit te halen. De VAR lijkt me nou met uitstek een coronaproofbaantje.
-
De volgende speelronde komt er aan:
Vrijdag 2 oktober:
20.00 uur: FC Utrecht - sc HeerenveenZaterdag 3 oktober:
16.30 uur: Vitesse - Heracles Almelo
18.45 uur: RKC Waalwijk - PEC Zwolle
20.00 uur: VVV-Venlo - ADO Den Haag
21.00 uur: FC Twente - FC EmmenZondag 4 oktober:
12.15 uur: FC Groningen - Ajax
14.30 uur: Sparta Rotterdam - AZ
14.30 uur: Willem II - Feyenoord
16.45 uur: PSV - Fortuna SittardOp zondag zijn de overwinningen wel voor de favorieten, lijkt me
-
@maricja_NL
Willem 2 en Sparta geef ik nog wel een kans zo goed zijn AZ en Feyenoord nog niet dit sezeon -
@gepke3_NL Ze spelen beide nog niet met overtuiging idd. Maar ik denk wel dat ze met moeite de overwinning over de streep trekken.
We gaan het zien
-
Ik zit vanavond iig voor de tv naar mijn favoriete club te kijken in de KKD: NAC Breda - Jong Ajax.
Het voetbal is niet geweldig, maar de punten worden wel gepakt. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken en iig de periode pakken -
@maricja_NL Noem jij Willem II een favoriet? Dat had ik niet van je verwacht.
Utrecht wint wel van Heerenveen
Vitesse van Heracles
Zwolle bij RKC(leuke voor de Toto ook)
VVV wint thuis van Ado
Twente thuis van EmmenGroningen kan zomaar stunten tegen Ajax. (Rode kaart van Alvarez is geseponeerd)
Sparta-AZ kan 2 kanten op..
Willem II pakt minstens een punt tegen Feyenoord
PSV wint overtuigend van Fortuna. -
Ik zie Willem II wel winnen van Feyenoord. Groningen-uit altijd lastig, dus Ajax kan dit zomaar verliezen.
-
@L-R-van-kessel_NL Ook voor jou is er gips hè
-
@maricja_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Ik zit vanavond iig voor de tv naar mijn favoriete club te kijken in de KKD: NAC Breda - Jong Ajax.
Het voetbal is niet geweldig, maar de punten worden wel gepakt. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken en iig de periode pakkenIk ben iig zeer content met de uitslag
-
@maricja_NL NAC hoort ook makkelijk te winnen van dit Jong Ajax, veel te jonge selectie dit seizoen.
-
@Patje1AFCA_NL Dat is zeker waar, maar met NAC weet je het nooit. Qua status behoort NAC idd deze gewoon te winnen, maar juist in dit soort wedstrijden, wilt het vaak genoeg wel eens mis gaan. Tegen Jong Utrecht was het ook maar nipt.
-
Sparta heeft even veerkracht getoond netjes hoor.
Dat die Labyad nog steeds word opgesteld kan ik echt niet begrijpen. Vorig seizoen was hij beter toen die in de ziekenboeg zat..
-
@L-R-van-kessel_NL Dat is ook een beetje het probleem van Erik ten Hag. Hij wil altijd zijn gelijk tonen door spelers veel te lang op verkeerde posities te zetten en hopen dat het een keer gaat draaien, zodat hij daarna kan roepen dat hij het toch wel goed gezien had. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat Tadic weer met een interventie komt en Ten Hag eindelijk 'het licht' weer eens ziet. Verder een terechte overwinning van Groningen.
Feyenoord toch ook zeer verrassend voor de dag gekomen, met een mooie overwinning als resultaat. AZ heeft inmiddels wel bewezen dat vorig seizoen een eenmalig iets was. Vorig seizoen was ze dit niet overkomen. En Bizot van 'de beste keeper van de Eredivisie' (op basis van clean sheets) weer terug naar een middelmatige doelman.
-
Als Ten Hag doorgaat met deze opstelling haalt ie de kerst niet.
-
@L-R-van-kessel_NL Sparta heeft zeker karakter getoond. Knap hoor
Ondanks de rode kaart, mag een club als AZ nooit een 4-0 voorsprong weggeven. Je zou toch denken dat er dan bij 4-2 toch al alarmbellen gaan rinkelen of even wat aanpassingen komen. -
Gotze pffff, waarom gaat Overmars er niet tussen zitten als hij hoort dat PSV een goede speler wilt halen?
-
Ik vraag me af of Götze nog wel een top niveau kan halen. Laatste tijd weinig minuten gemaakt. Ook nog vaak ziek geweest.
Weet niet of die jongen nog leeft als een prof.Maar op papier een mooie aankoop.
Utrecht houd Kerk. Ene kant moet ik blij zijn maar je weet ook dat hij waarschijnlijk nu niet meer de zelfde waarde heeft. Die zal misschien in de winter dan nog 7.5 milj opleveren ofzo..
Had wel graag Bijl nog gezien, maarja kan in de winter nog.Trouwens wat heeft de eredivisie ineens met oud internationaals?
RKC met anita, vd Wiel en Ola John.
Utrecht met Elia.
Naja Ajax haalt Klaassen.. Scouting was zeker op vakantie ofzo?Lijkt steeds meer op fifa fit..
-
Okal is die sportieve mischien niet meer wereldniveau eredives niveau heeft die nog wel denk ik. En het blijft een groote naam reken maar dat daar veel shirtjes van worden verkocht
-
@KingFvP_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
rouwens wat heeft de eredivisie ineens met oud internationaals?
RKC met anita, vd Wiel en Ola John.
Utrecht met Elia.Gotze ben ik benieuwd wat hij brengt maar qua naam zeker mooi. PSV heeft zich wel echt versterkt zo last-minute daar waar het middenveld drama is bij PSV.
Het scheelt ook dat PSV voor hem goed aan te rijden is vanaf zijn woonplaats en de Duitse trainer weegt ook erg meeM.b.t. de oude internationals kan je dit wel het jaar van de Eredivisie comeback noemen.
- AZ heeft gisteren Bruno Martins Indi nog gehaald , daar speelde ik in de jeugd wel eens tegen dat was een beest niet normaal.
- RKC nu ook Olá John erbij, die heeft het helaas nooit ergens waar gemaakt..eeuwige belofte. In Waalwijk hebben ze meer aan Anita en hopelijk ook van der Wiel. Toch mooi dat RKC op papier zulke namen aan zich heeft weten te binden.
- Utrecht heeft Elia dan binnen en Maher is ook nog international. Elia kan zeker een heel goed gevaar gaan vormen als het draait, draait het niet gaan ze last hebben van zijn maniertjes.
- van Rhijn naar Emmen..de beoogdopvolger van van der Wiel is hem achterna gegaan richting de krochten van de Eredivisie. Zo zie je maar weer hoe je van veelbelovend rechtsback kan 'eindigen' bij degradanten in de Eredivisie.
- Ajax heeft Stekelenburg en Klaassen, ben benieuwd wat Klaassen brengt. Voor de Eredivisie goed genoeg, voor de CL niet.
- Groningen met Robben is natuurlijk genieten van elke minuut die er mag zijn.
Al met al kan je dit jaar op FUT een mooi elftal in de Eredivisie samenstellen. Althans qua namen, niet qua stats ben ik bang.