SKHF Café
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Yassin Mansousri_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@yassin-mansousri_nl binnen onze crew hadden wij lang de competitie de meeste selectiewaarde te halen.
het meest succesvol was het om, veel te handelen, maar niet te veel uitgeven aan hoge rating spelers, alleen 2 hele jonge talenten per linie, die vol gas trainen.
de rest van je geld opslaan, en op je bank zetten en heel veel rente pakken.
op een gegeven moment ga je dan richting de 80 miljoen aan rente per speelronde, op die manier is ons record behaald, uit mijn hoofd rond de 4.000 miljoen.maar, hoger dan dat kan alleen maar met heel veel bc denk ik.
-
@yassin-mansousri_nl Ik kom oud.
-
Zo werken we niet OSM hahahaha
Die zijn het laatst weggggggg.
-
hoi????
-
@d-da-carvalho-cruz_nl dani!
-
@dominicm_nl Hoi!! Leef jij ook nog?
-
@d-da-carvalho-cruz_nl omg ik ben hier zolang niet meer geweest dat de naamgever van mijn account de kicksen al bijna aan de wilgen heeft hangen
-
@dominicm_nl dat fucking franse vlaggetje
-
en dan te bedenken dat dit vroeger echt een insane levend forum was waar elke 2 minuten 6 posts verschenen. Dat heeft de heer Derwort toch vakkundig om zeep geholpen
-
@suiz-luárez_nl die van mij ook #lol#
-
@suiz-luárez_nl Ik geef gewoon om de slachtoffers. Al die andere posers hadden na een week alweer een nieuwe profielfoto
-
Hoi Dani.
-
@furrax_nl Hoi Gianni! Hoe is het met Avril?
-
@FC Eddie_NL
*Wat mij altijd ontzettend amuseert is dat sommige mensen blijkbaar zo een ongelofelijke hekel aan een spel hebben, maar dat spel wel continu blijven spelen. Wat jullie dus eigenlijk zeggen is dat je een ongelofelijk kutleventje hebt en daardoor maar OSM blijft spelen zodat je nog in ieder geval iets te doen hebt. Eigenlijk best sneu.In ieder geval heel veel niet-plezier gewenst met het spelen van OSM.
Groetjes van een 'f*king moderator die blijkbaar het spel verneukt".
PS: Dan doe ik toch iets verkeerd, want ik verdien geen hol met dit spel.
PPS: Aangezien er geen enkele aanleiding is om constructieve feedback te geven en het topic alleen gebruikt wordt om de eigen frustratie te ventileren, zal dit topic gesloten worden.*
Bro als je even had gecheckt dan zag je dat ik al 6 jaar niet meer heb gespeeld en dat het dus gewoon populistentaal is van je. Ik mag toch mijn treurnis over de afbreuk van OSM uitspreken?
PS. Het is heel zwak om als mod gewoon de tent te sluiten omdat je geen weerwoord wil, zeker op een forum waar toch al geen hond komt. En ik geef jou als moderator niet de schuld van 'het spel verneuken' hoor, wees niet bang, ik weet ook wel dat Derwort dit allemaal zelf heeft bekokstoofd.
-
@suiz-luárez_nl Jeroen heeft alles verkocht en is hier vandaag de dag zeker niet meer verantwoordelijk voor. In 2015 was hij dat natuurlijk wel. Pay-to-win hoort erbij zoals je wellicht had kunnen weten is Gamebasics(nu Miniclip) een commercieel bedrijf en geen kerk.
Je treurnis uitspreken over een spel dat je al 6 jaar niet meer hebt gespeeld, vanwaar die behoefte? Daarbij spreekt Ed jou niet eens persoonlijk aan maar alle negatieve reageerders in het topic waaronder degene die het heeft geopend.
Conclusie : Jij vindt OSM helemaal niks meer, dat mag. Jij bent doorgegaan , OSM ook. De expansiedrift van OSM is niet te stoppen momenteel dus daar gaat zeker een heleboel goed ook al is niet iedereen daar tevreden mee.
Topics die geen waarde toevoegen of discussie op gang brengen worden gesloten.
-
Lees mijn allerlaatste zin nog maar eens (eventueel meerdere keren als dat nodig is) en wellicht dat het kwartje dan wel bij je valt over het sluiten van het topic
-
wait what? Gaat het serieus goed met OSM?
-
@sirclitjeslikker_nl De cijfers zijn geweldig. Enorme opwaartse curve.
-
@d-da-carvalho-cruz_nl Geen idee. Weet jij eventueel meer?
-
En tattoo nummer 5 is gezet. Al de 3 in 2 maanden tijd. Andere was in 2020 en vorig jaar.