TV Programma's 2022
-
@patje-miltie_nl Ik heb de moeite nog niet genomen om een aflevering te bekijken.
Ander concept dan de gebruikelijke quizzen of?
-
@l-r-van-kessel_nl Ja absoluut. Persoonlijk vind ik het een totaal ander concept en het vraagt ook meer van de kijker en deelnemer.
-
@maricja_NL kijk je dit jaar wederom naar EotB?
-
@l-r-van-kessel_nl Uiteraard
Prachtig vermaak weer
-
@maricja_nl en toen was het alweer afgelopen, die Romee spoort ook echt niet. Allemaal onterecht op dat Braziliaanse meisje af die niks verkeerds deed.
Ga je nu gelijk door met Harry zijn datingshow of?
-
@l-r-van-kessel_nl Ze waren al bevooroordeeld over haar en eerlijk gezegd, ze doen het om de drama. Had ook de achteraf-show gezien, waarbij dus sommige leugens openbaar gemaakt werden. Ach, het is prima vermaak.
Harry's show heb ik niet gevolgd. Heb nog wel het All-Star seizoen van EotB gekeken. Die werd weer uitgezonden op MTV. Altijd leuk die comments van de tweeling hahahahahaha
Gek genoeg kijk ik nu af en toe wat mee met Expeditie Robinson.
Verder is er bar weinig op tv, dus dan maar af en toe een herhaling van Gordon Ramsey opzetten. Ook weer leuk vermaak als iemand een rauwe kip aan em geeft lol
-
@maricja_nl Gordon Ramsey is altijd makkelijk wegkijken / goed achtergrond materiaal tijdens het krantje lezen. Vooral de beelden uit begin 2000 zijn prachtig.
Heeft iemand de miniserie Rampvlucht al gezien?
Ik heb hem opgenomen maar heb er lovende verhalen over gehoord.SBS heeft ook weer een nieuw John de Mol concept met een jaar van je leven, ik heb de allereerste aflevering 10min gezien, maar daarna nooit meer aangezet.
-
Iemand die Expeditie Robinson volgt?
-
@maricja_NL Ik ben afgehaakt na het zoveelste "zelfde" gedoe. Het is mij te tactisch geworden en er wordt, wat mij betreft, aan de echte Robinson voorbij gegaan..
-
@maricja_NL ik volg het nog wel jammer dat Vincent eruit is gestemd, in mij ogen de beste robinson, ik hoop dat hij zich nog kan terug vechten.
-
Het Gouden Uur heeft mij wel echt zeer positief verrast! Wat een geweldige Nederlandse serie is dit zeg.
Ik hoop toch zeker dat er een vervolg op komt.Robinson kijk ik al jaren niet meer, teveel hetzelfde.
Verloren kinderen , een 4 delige docu op de NPO is ook wel interessant en tevens het bewijs dat er mensen verplicht gesteriliseerd dienen te worden in dit land om de vicieuze cirkel te doorbreken.
-
@L-R-van-kessel_NL Waar haal jij al die tijd vandaan joh
-
@Patje-Miltie_NL Lang leve het opnamepakket
-
@L-R-van-kessel_NL Dan nog moet je de tijd vinden om het te kijken maar ik ben het met je eens dat het een heerlijke optie is
-
Iemand die Het Jachtseizoen heeft gekeken van Stuk op TV of via YT? Ik via laatstgenoemde en gisteren was het La Fuente. Ging die landen in het mooiste stadion van Nederland.
-
@Furrax_NL Ik ken het niet. Wat is het voor programma?
Volg eigg alleen Expeditie Robinson. Nu is het ook makkelijker te volgen nu het op maandagavond uitgezonden wordt. En krijgt zelfs de voorkeur boven het WK
-
Iemand de oudejaarsconference van Guido gezien?
Hij was naar mijn mening beter dan verwacht. Sloeg een paar keer wat goede spijkers met koppen.
Vooral het stuk omtrent het reproduceren van de bevolking kon mij wel bekoren.Maar dit was het voor de tv programma's van 2022, al kunnen we dit makkelijk doortrekken naar tv programma's 2023!
-
@L-R-van-kessel_NL Nee, niet gezien als ik eerlijk ben. Mijn vrouw had wel iets van Claudia de Breij opgenomen volgens mij...
Als we het hebben over 2023 dan hoop ik dat Deadliest Catch weer met nwe seizoenen komt. Geweldige serie.