Meerdere keren per dag OSM scorebord
-
Hoi,
Ik heb nu een terugkoppeling gekregen. Helaas kunnen ze dit probleem niet reproduceren en is het daardoor onmogelijk om het probleem op te lossen.
De meest logische reden die ze kunnen bedenken is dat je zowel een account op OSM NL als op OSM World hebt en tussen deze beide versie aan het switchen bent. Indien je daadwerkelijk een account op beide versies hebt en via de app wisselt tussen beide versies, dan valt er sowieso niets tegen te doen. Door het wisselen tussen de versies wordt de data verwijderd, waardoor het weer lijkt alsof je voor de eerste keer in een betreffende speelronde inlogt. Dan wordt Match Experience telkens automatisch afgespeeld. Dit is dan dus een bewuste designkeuze.
Indien je alleen een account op OSM NL hebt, of via de app nooit wisselt tussen beide versies van OSM, dan zou het kunnen dat je bepaalde software op je telefoon hebt staan dat ervoor zorgt dat OSM geen data op je telefoon kan opslaan. Denk bijvoorbeeld aan antivrussoftware.
-
Bedankt voor de reactie, jammer om te horen.
Enige wat ik kan zeggen is dat ik geen account heb op osm world, en geen aparte software op mijn telefoon, anders zou ik wel altijd het scorebord zien, wat niet het geval is zoals ik in het topic aangeef.Toch bedankt
-
Ja, helaas. Volgens Gamebasics is het geen bug, maar moet het iets aan jouw kant zijn. Anders zouden er veel meer meldingen zijn binnengekomen. DIt is hoe het werkt:
- Je kijkt naar Match Experience en dit wordt vervolgens op je telefoon opgeslagen.
- Wanneer je de app een volgende keer weer opent, wordt er gecontroleerd of je Match Experience al gekeken hebt of niet.
De mogeljke oorzaken dat Match Experience meerdere keren wordt getoond is dat cache/app data wordt gewist of dat deze data niet op je telefoon wordt opgeslagen.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on