Meerdere keren per dag OSM scorebord
-
Bijna elke keer wanneer ik de app open, start hij weer opnieuw bij het scorebord. Nu kan ik de wedstrijd natuurlijk gewoon skippen, maar toch kost dit bijna een halve minuut (x4slots).
Het gekke is dat het dus niet altijd is, soms slaat hij het scorebord wel over en beland ik gewoon op de homepage.
Ook lijkt het altijd erger te zijn wanneer er bepaalde promo’s zijn. Vandaag heb ik de app een keer of 6 geopend om te kijken voor transfers, alle 6 de keren kreeg ik het scorebord, terwijl er ook dagen zijn dat ik het maar 1x krijg te zien (na simulatie, zoals de bedoeling is).Dit probleem speelt trouwens al enkele maanden, maar begint nu echt vervelend te worden
-
@nielssie2_NL Misschien de app verwijderen en dan opnieuw installeren?
-
Hoi,
Dat is inderdaad wel vreemd en kan me voorstellen dat het vervelend is. Zoals hierboven al werd aangegeven zou je kunnen proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Zorg er wel voor dat je een manier hebt om weer op je account in te loggen (Google Play, Apple Gamecenter, Facebook, wachtwoord). Voer dan de volgende handelingen uit:
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM app weer opnieuw
Hopelijk dat dan de problemen zijn opgelost.
-
Ik had dit eerder al geprobeerd, maar gisteren wederom een keer geprobeerd, en gisteren deed hij het inderdaad gewoon normaal, maar vanmorgen kreeg ik helaas wederom het scorebord te zien, probleem is dus helaas niet opgelost
-
Checkte je het gisteren ná de simulatieronde van gisteravond of ervoor? Als het ervoor was en je de OSM app vervolgens in de avond na de simulatieronde niet meer hebt geopend, dan is het logisch dat je de volgende ochtend/middag de Match Experience (het scorebord) krijgt te zien. Je krijgt deze standaard 1x per speelronde te zien.
-
Dat snap ik, maar ik heb vandaag mijn app een keer of 6 geopend, en heb helaas 4x langs het scorebord moeten gaan.
Verder had ik de app verwijderd voor de simulatie
-
@nielssie2_NL een vraagje heb je ook problemen met de verkopen in het spel??
-
Nee, verder werkt alles gewoon echt prima, de app loopt niet vast, alles werkt gewoon normaal, enkel dat ik sommige (de meeste) dagen meerdere keren, op al mijn slots, elke keer opnieuw het scorebord te zien krijg.
Het is ook echt al enkele maanden, en ik ga er zeker niet dood van, het spel is verder gewoon 100% goed te spelen, maar vervelend is het wel soms omdat ik niet snel kan checken of dat ik spelers verkocht heb -
@nielssie2_NL OK dat scheelt dan weer, bij mij zijn de connecties tussen mail en FB, niet helemaal in orde, krijg zelfs een bericht van GB dat men mij niet kent, maar ik ga nog verder op onderzoek uit, bedankt voor je bericht en hoe dan ook succès met OSM
-
Ik had het denk ik nooit moeten posten
, de laatste dagen is het echt ongekend, vandaag 16 van de 16keer het scorebord moeten kijken (16x 4 dus!)
Zo erg is het nog nooit geweest, maar op deze manier is het spel niet speelbaar, zeker niet wanneer er een promo is met trainen in 2uur, waardoor je de app vaker opentHoop echt dat hier serieus naar gekeken kan worden of dat er een mogelijkheid is om dit te laten stoppen.
-
Hoi,
Heel merkwaardig. Zou je nog even wat aanvullende informatie willen delen?
- Wat is het merk + type telefoon dat je gebruikt?
- Wat is de versie van het besturingssysteem van je telefoon?
- Wat is de versie van de OSM app?
- Graag ook een paar screenshots van Match Experience delen. Het liefst met datum+tijd indicatie zodat het voor de ontwikkelaars duidelijk is dat het hier om dezelfde speelronde gaat. Een filmpje mag ook.
-
Ik heb een IPhone X software versie 15.0.2
Osm app 4.12.1 (nieuwste update gisteren)Ik ga even uitzoeken hoe ik het beste filmpje kan maken,voeg ik zo toe!
-
nielssie2_NL Dutch Usersreplied to nielssie2_NL on 9 Mar 2023, 19:23 last edited by nielssie2_NL 9 Mar 2023, 19:26
Het is nu 20.23, ik heb vandaag, speeldag 6, met 3-0 verloren.
Ik zal straks filmpje posten dat ik opnieuw het scorebord te zien krijgFoto is hieronder via link bijgevoegd
-
Hierbij een link naar mijn filmpje, ik laat duidelijk de dag en tijd zien
-
Dank je wel voor het filmpje. Maar wel even voor de duidelijkheid: heb je minimaal 1x de hele Match Experience doorlopen? Dus op 'doorgaan' getikt etc. Ik zie nu namelijk dat je een soort refresh doet en dan vervolgens weer naar het betreffende clubslot gaat. Ik denk dat dat ervoor zorgt dat je Match Experience weer te zien krijgt.
-
Ik denk dat je doelt op het feit dat het filmpje automatisch weer van voor af aan begint?
Ik heb vanmiddag nog een filmpje gemaakt, waar duidelijk de tijd te zien is plus dat ik door klik -
Oh, haha, ik dacht dat je twee keer de match experience liet zien voordat het filmpje was afgelopen en weer automatisch van vooraf aan begon. Die laatste is inderdaad een stuk duidelijker
Ik zal dit doorgeven. Hopelijk dat ze iets kunnen vinden wat dit veroorzaakt.
-
Super, bedankt voor het doorgeven, hoop dat er iets gevonden kan worden
-
Heb je toevallig al iets van een antwoord?
Afgelopen week heb ik namelijk echt dat ik bij alle inlogpogingen het scorebord te zien krijg, het is op deze manier gewoon niet mogelijk om snel iets te checken en merk echt dat ik de app nog maar paar keer per dag open -
Aangezien het 2 weken geleden is dat ik een reactie heb mogen ontvangen; is er ondertussen iets meer bekend? Ik snap dat het probleem niet in een keer opgelost is, maar iets van een update dat ze er mee bezig zijn zou fijn zijn, het probleem is er namelijk nog steeds, iedere keer dat ik inlog moet ik langs het scorebord