Voetbal: De Nederlandse competities
-
Morgen om 19;45 uur, een mooie wedstrijd voor degradatie; Excelsior vs NAC
-
Beiden mogen er wel uitvliegen, samen met Fc Emmen. Twente, Sparta ervoor terug sws. Almere City lijkt me ook wel leuk. Eigenaar heeft wel geld
-
NAC is wel een mooie club met aanhang, zouden van mij mogen blijven, maar dat zit er niet in. Ongelofelijk als je ziet wat ze bij Excelsior en Fortuna neerzetten met veel minder mogelijkheden dan NAC.
-
Ik ga vanavond even kijken op uitnodiging van een leverancier die Excelsior sponsort.
NAC is een mooie Eredivisie waardige club, die horen er ook in. Echter hoe het er nu aan toegaat verdienen ze de degradatie wel. Daar moet echt een keer schoon schip worden gemaakt en weer een elftal met jongens uit de buurt worden neergezet ipv H-garnituur van Man City .
Van Excelsior is het knap wat ze met minimale middelen presteren maar is geen Eredivise waardige club verder.
-
Klopt inderdaad, NAC is absoluut niet meer zoals het vroeger was, dit ook op de tribunes hoor, ook al lijkt dat niet zo.
Wat betreft promotie / degradatie vind ik het jammer dat FC Twente terugkomt, vooral na het hele gezeik van de afgelopen seizoenen, had de club toch wel wat harder gestraft mogen worden. Sparta + Almere mogen van mij promoveren. Degraderen NAC & FC Emmen.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Ik ga vanavond even kijken op uitnodiging van een leverancier die Excelsior sponsort.
NAC is een mooie Eredivisie waardige club, die horen er ook in. Echter hoe het er nu aan toegaat verdienen ze de degradatie wel. Daar moet echt een keer schoon schip worden gemaakt en weer een elftal met jongens uit de buurt worden neergezet ipv H-garnituur van Man City .
Van Excelsior is het knap wat ze met minimale middelen presteren maar is geen Eredivise waardige club verder.
mja clubs als Nac, Sittard, Graafschap en Emmen kunnen beter hun jeugdopleiding opdoeken. Er zijn amateurclubs met betere opleidingen
-
Pohh.. Wat speelt PEC Zwolle toch dramatisch..
-
Wat jammer dat PSV toch nog (verdiend) thuis wist te winnen van de Superboeren.
Op doelsaldo gaan ze het niet redden, al is het de vraag hoe Ajax het zaterdag tegen Groningen doet..Mocht Ajax uitgeschakeld worden morgen en zaterdag winnen bij Groningen winnen ze alle wedstrijden overtuigend en vieren we op 12 mei een feestje.
-
Overigens was Feyenoord weer dramatisch..ik ben benieuwd of Jaapie weet waar hij aan begint volgend seizoen.
Clasie is het naar zn bol gestegen, sowieso belachelijk dat ze hem opstellen..Ayoub op de bank laten ten kosten van Clasie is kaptiaal vernietiging.
Zelfde met die malle Martina..die red het niet eens bij Telstar! -
@l-r-van-kessel_nl Inderdaad, staat zo'n klasse speler als van Persie te wachten tot zo'n opdondertje eindelijk naar de kant gaat. Vind het wel triest voor hem dat hij in deze rotzooi zijn carrière beëindigt.
-
Paar dagen nog.. en dan zijn we terug. WE SHALL ARISE!
-
@manchester-pro-team_nl Jong Ajax - Twente is afgelast las ik
-
@bringdaruckus_nl
Hij wist zelf waar hij voor koos, verder lijkt hij nog van elke minuut te genieten, het is dat Excelsior kunstgras heeft anders had die daar nog een kunstje kunnen laten zien.
Van der Vaart bij Telstar...was een mooie wedstrijd geworden volgend jaar. -
Ja vrij apart, Twente moet zich schamen dat ze na wanbeleid op dat niveau uitkomen. Recht op een 'feestje' heb je ook helemaal niet.
Als Twente zijn kampioen van de KKD worden moet je snel vergeten en het nooit meer over hebben.Met goed beleid hadden ze kans gemaakt om met Fc Twente te presteren in de Eredivisie , dan mogen ze in de Arena spelen.
Triest Calimero gedrag.. -
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Ja vrij apart, Twente moet zich schamen dat ze na wanbeleid op dat niveau uitkomen. Recht op een 'feestje' heb je ook helemaal niet.
Als Twente zijn kampioen van de KKD worden moet je snel vergeten en het nooit meer over hebben.Met goed beleid hadden ze kans gemaakt om met Fc Twente te presteren in de Eredivisie , dan mogen ze in de Arena spelen.
Triest Calimero gedrag..Ze zeggen altijd: je kan beter 1 stap naar achteren gaan om vervolgens 2 stappen vooruit te gaan. We gaan hopelijk een beter Twente terugzien
-
@l-r-van-kessel_nl Ja dat klopt. Lijkt alleen bijna stichting doe een wens ofzo. Dat motorisch gestoorden als Sven van Beek met zo'n goede voetballer mogen samenspelen
-
Het weekend zit er weer op en we mogen vanavond gelijk weer verder met de 32e speelronde!
Dit lijkt me de lastigste wedstrijd voor Ajax en ook voor PSV..Word er dit weekend door één van beide al een voorsprong genomen op het kampioenschap of laten ze het zelfs beide liggen!?
Ik ben zeer benieuwd..Of het een voordeel is voor PSV dat ze zich 2 weken kunnen voorbereiden op de wedstrijd tegen AZ vraag ik me dan ook af, het ritme ontbreekt dan toch..al geldt dat voor AZ net zo uiteraard.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik ben zelf geen fan van een bekerfinale in een competitie, moet de KNVB echt gaan veranderen.
-
Waar wordt er nog meer gevochten naast kampioenschap?
Play-offs EL: FC Utrecht, Heracles.Vitesse, Willem II, FC Groningen, en Misschien Ado ook
Play-Offs P/D: Excelcior, De Graafschap, FC Emmen, Fortuna, PEC Zwolle(1 wed minder, bij afmaking van de laatste wedstrijd is 1 punt genoeg)
Directe Degradatie: NAC en Excelcior -
Alleen de laste degradeert toch direcht