Voetbal: De Nederlandse competities
-
beetje overdreven die vitesse voorspelling. Die gaan echt niet alles verliezen.
-
@bringdaruckus_nl Ik weet dat Young Chelsea je wel kan bekoren, maar die kunnen zomaar in een hele kutpoule terecht komen.
-
@hap-slik-weg_nl
het gebeurt echt zelden dat een team met 0 punten de groepsfase verlaat. De statistieken spreken voor zich -
@bringdaruckus_nl 2 gelijkspelletjes of alles verliezen maakt ook geen reet uit. De punten moeten komen van Ajax, PSV en Feyenoord. Feyenoord heeft megazware loting dus zou al héél nice zijn als ze 3e worden, PSV is het nu dus al aan het verneuken, en Ajax zou voor de coëfficiënt eigenlijk weer in de EL terecht moeten komen.
-
Arsenal
Sporting
Marseille
Vitesse = 0Sparta Praag
AA Gent
Garabag Agdam
Vitesse = kans op volgende ronde.Eerst de loting maar afwachten.
-
@sirclitjeslikker_nl Denk dat je beter kan zeggen bij die 2e: Vitesse kans op 3 punten
-
@bringdaruckus_nl ja is wel zo, Groningen pakte ook 2 puntjes
-
in de cl is het dan weer wel iets gebruikelijker dat een team op 0 punten eindigt.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Arsenal
Sporting
Marseille
Vitesse = 0Sparta Praag
AA Gent
Garabag Agdam
Vitesse = kans op volgende ronde.Eerst de loting maar afwachten.
Denk niet dat ze Sparta Praag en Garabag gaan loten:P
-
PSV ook achter in Kroatie, terwijl Utje lijkt te stunten, al zijn ze genaaid met de 1-1...;)
-
WZFWZDB!
-
Vitesse trouwens goed bezig, kunnen zomaar een PSV verassen dit seizoen. Als de nieuwelingen van Chelsea een beetje kunnen ballen en er wat synergy is dan zie ik ze wel derde worden.
-
@hap-slik-weg_nl Lol nooit, je denkt toch niet dat je met spelers als Serero, Matavz en Castaignos beter bent dan wat er nu bij PSV rondloopt
-
@suiz-luárez_nl Ehh Matavz speelde zelf voor PSV, daarnaast hebben ze ook nog Bruns en Linssen aangetrokken. Maar vandaar dat ik ook zeg als die 5 van Chelsea kunnen ballen en het loopt een beetje dan zie ik wel potentie. Moeten nu niet doen alsof er bij PSV nu nog veel kwaliteit rondloopt.
De Jong is hopeloos, Locadia wil alleen tegen Bayern voetballen, Bergwijn drama, Pereiro/Mexicano spelen nooit. Guardado weg, Moreno weg, Propper weg, Zoet gaat nog weg en Willems weg. Er staat daar nu 1 degelijke middenvelder met Van Ginkel en een paar verdedigers die redelijk zijn.
-
@hap-slik-weg_nl
dit zijn vrij matige chelsea spelers. Baker bv behoorde wel tot de toptalenten -
@bringdaruckus_nl Ja Baker kende ik ook wel. Zat al te wachten op je reactie.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
Ehh Matavz speelde zelf voor PSV,
Ja en die faalde daar hopeloos, die dooie is matig man
-
Lol. Jones nu ook geblesseerd bij Feyenoord.
-
@furrax_nl Uit voorzorg naar de kant gegaan met lichte klachten, aldus Feyenoord. Gelukkig maar want anders hadden we echt een probleem
-
Van Matavz word ik nou niet echt bepaald bang. Van Luc ook niet trouwens, maar hij is geen verkeerde voor een club als Vitesse