Voetbal: De Nederlandse competities
-
Biergooiers mogen wat mij betreft meteen een stadionverbod krijgen. Ik hoop dat je ze als portier ook met pek en veren besmeurd wegtrapt, Delano
-
@suiz-luárez_nl Kijk, dat zijn de normale reacties. De eredivisie heeft FC Twente nodig, en andersom. Qua grootte en uitstraling. Dat is gewoon een feit. Net als dat FC Twente fouten heeft gemaakt. Maar die tokkie-reacties van tegenwoordig, daar kan ik me wel aan ergeren. Het is gebeurd, FC Twente probeert een nieuwe start te maken (daar hoort de gemeentesteun bij, het bedrijfsleven legt veel meer bij), deal with it. De vergelijkingen met AGOVV enzo zijn ook krom, want die hadden veel minder levensvatbaarheid.
-
@dominicm_nl hahaha die tijden zijn al een beetje voorbij man. Af en toe een losse invalklus ofzo maar tegenwoordig ga ik voornamelijk als marketeer door het leven
-
Van mij mag Twente wel in de KK divisie blijven. Zou Sparta graag terugzien in eredivisie. Lijkt me ook leuk als Almere erin komt en dat er dan grof geld in gepompt wordt.
Ik vind AZ op de een of de andere manier ook zo gare club. FC Utrecht vind ik dan wel weer leuk. Vitesse ook. Heb liever dat FC Utrecht en Vitesse beter worden. Maar oke ik ben Chelsea fan dus natuurlijk zou ik graag zien dat Vitesse beter wordt hahaha
-
De titel zo goed als veilig, toch is het op deze manier 'jammer' . Ik zat er gisteren bij je, je wint leuk en aardig..maar toch net niet...Woensdag officieel kampioen op de Vijverberg maar dat is het dan ook net niet..
RvP zijn afscheidswedstrijd was daarin ook wel weer echt een aanfluiting qua spel bij Feyenoord..
NAC eruit, Emmen gehandhaafd (hierbij mijn excuses naar de Emmen fans die ik aan het begin van het seizoen 0 kans gaf. Gefeliciteerd!)
-
Iemand nog hoop op de titel voor PSV?
Ajax is inmiddels al bezig met oorlog voeren in de trant van Bergwijn..Al hoop ik niet dat hij voor een veel te hoog bedrag terugkeert naar Amsterdam..
-
@l-r-van-kessel_nl Die kans bestaat nog wel. Maar ik zie dat bijna niet gebeuren. Al hoop ik van wel.
Alleen heeft Ajax de kampioenschap NIET verdient. Zij hebben heel veel doelpunten bij gekregen, terwijl die afgekeurd moest worden. En ze hebben vaak Geel gekregen Terwijl het Donderrood moest zijn.
PSV Juist omgekeerd, er zijn Juist een groot aantal doelpunten afgekeurd terwijl die Goedgekeurd moest worden... En dit allemaal door die Ajacieden in Zeist, dat zijn ze AL-LE-MAAL.In dit zijn Feiten, en dat weten jullie ook zelf ook al gaan jullie dat niet toegeven...
-
inderdaad, met name de directeur betaald voetbal die natuurlijk alle lijnen uitzet. Duidelijk een ajacied die man
-
This post is deleted!
-
@yassin-mansousri_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Zij hebben heel veel doelpunten bij gekregen, terwijl die afgekeurd moest worden.
Voorbeelden graag. Enige die ik kan bedenken is Huntelaars goal bij Groningen, waar ie wel met zijn armen zwaait maar naar mijn mening weinig fout doet.
-
@suiz-luárez_nl ik heb een bewijs, alleen die instagram account waar het bewijs opstaat staat prive, ik kan deze niet laten zien
-
Ajax speelde tenminste mooi leuk aanvalendt voetbal kan je niet van PSV zeggen. zelf ik als Feyenoord suporte moet toegeven dat Ajax dik verdient kampioen gaat worde
-
uit onderzoek is gebleken Yassin dat PSV 3 punten boven Ajax zou staan, alleen was dat voor dit weekend dus nu zou Ajax ook bovenaan hebben gestaan.
dus wat jij zegt is allemaal leuk en aardig maar dit is gewoon het bewijs.
Daarbij als er iemand terecht kampioen is geworden is het zeker dit jaar Ajax. die zijn gewoon een maatje groter dan de rest of wil je dat ontkennen.Wil je zeggen dat PSV beter was dan Ajax? natuurlijk niet, dit jaar is de beste gewoon de kampioen dat is wel is anders geweest.
https://nos.nl/artikel/2284063-zonder-var-was-psv-morgen-mogelijk-al-kampioen.html
-
Er zijn zat seizoenen dat je kan discussiëren wie er de beste was etc.
Maar dat je nu je hart laat spreken in plaats van objectief te kijken is hier wel heel erg duidelijk natuulijk.
Ajax pakt de dubbel en halve finale CL waar ze zelf bijna de finale hadden gehaald.
Nee dit jaar was Ajax gewoon veruit de beste come on, iedereen die nu anders beweert is niet objectief. simple as that. -
@dave-jansen_nl Als ik naar hun spel moet kijken, oke dan verdienen ze het misschien.
Alleen, als ik kijk naar de stand qua doelpunten, Had die verschil van 14 Doelsaldo een heeel stuk lager geweest zijn. Sterke nog, had ajax Überhaupt eerste gestaan?Dat ajax ver in de CL is gekomen, dat kan PSV ook. ajax speelde in de groepsfase tegen Benfica, AEK Athene en tegen een Niet in vormde Bayern München. PSV tegen de sterke FC Barcelona.
En ook Tegen Tottenham en Inter. Die allemaal in vorm waren. Logisch dat ajax door gaat en PSV niet.
PSV kan ook winnen van Real Madrid met 7 dagen rust terwijl hun tegenstander 2 zware klappen moest ontvangen. En dat kunnen ze ook tegen Tottenham. -
De VAR is gekomen om het voetbal eerlijker te maken, Alleen heeft de KNVB het alleen maar voordeliger gemaakt voor ajax.
-
Als je los kijk van wie het meeste geluk heb gehad en wie het meeste pech moet je toch ook in zien dat Ajax Nederland voetbal les heb gegeven.
-
De VAR is gekomen om het voetbal eerlijker te maken, Alleen heeft de KNVB het alleen maar voordeliger gemaakt voor ajax.
kijk hier kan je een mening over hebben en kan je best over discussiëren maar op bovenstaande waar je zegt dat Ajax minder doelpunten had en of we überhaupt eerste hadden gestaan is het natuurlijk makkelijk te beantwoorden. Ja Ajax had ook dan gewoon bovenaan gestaan zoals je zag en ook de doelpunten waren gewoon in het voordeel van Ajax.
Dat PSV net zo ver als Ajax kon komen is al helemaal onzin, PSV had er tegen een Juve of Real uitgelegen dat durf ik wel te stellen, maar goed dat zijn als als berichten.
Punt is Ajax is dit seizoen veruit de beste gebleken en zonder de VAR hadden we dus eigenlijk een oneerlijke nummer 1 gehad want dan had PSV dus eerste gestaan volgens jouw wat dus betekend dat PSV alleen kan winnen met de hulp van de KNVB. nu met de VAR was dat alleen niet mogelijk dus staat de terechte nummer 1 op 1, toch goed voor het voetbal?
-
Hier helemaal berekend de eindstand zonder VAR
https://desportgek.nl/2019/05/16/zo-is-de-eindstand-eredivisie-zonder-var/
-
Dat ajax ver in de CL is gekomen, dat kan PSV ook. ajax speelde in de groepsfase tegen Benfica, AEK Athene en tegen een Niet in vormde Bayern München. PSV tegen de sterke FC Barcelona.
En ook Tegen Tottenham en Inter. Die allemaal in vorm waren. Logisch dat ajax door gaat en PSV niet.Het verschil is niet alleen dat Ajax doorging in de CL en PSV niet.
Het seizoen van PSV had namelijk best mooi kunnen zijn als ze 3e werden in de CL poule en dan in de EL 2 of 3 rondes hadden overleefd.
Ze legden het alleen af tegen Inter, een team dat in de serie a een puntje of 25 minder heeft gepakt dan het team dat wij later hebben uitgeschakeld.